2012/08/02

ETUI NA MP4

W temacie robótkowym ostatnio niewiele się dzieje.
A to z powodu niewielkiego remontu.
Robię go sama, tak, kobieta też potrafi :) i to więcej niż się wam samym kobietkom wydaje.

Robię trakt porodowy dla moich psów.
W tym celu układam w jednym z pomieszczeń płytki na podłodze,
idzie powoli, bo nie mam wprawy, na razie ułożyłam około 18m2, zostały 2m2
i schodki, potem fugi i ściany.

Tam będą się rodzić szczeniaki w ciepłych miesiącach i dorastać,
tudzież zostawać jak pójdę do pracy.
Potrzebowałam takiego sterylnego pomieszcznia, jasnego, które łatwo umyć.

Planowałam koniec w lipcu, ale się wydłużyło.

Dlatego wydziergałam tylko drobne etui na MP4 dla mojego syna


Nadrobiłam luki w sferze kultury.
Byłam na kilku ciekawych imprezach
Świat po Kyczerą, zdjęcia można obejrzeć tutaj
Łemkowska Watra, zdjęcia, nawet ze mną tutaj
oraz opera  w wykonaniu teatru opery i baletu ze Lwowa, w oryginalnym języku (włoskim) Napój Miłosny , zdjęcia tutaj

Dwie pierwsze imprezy pokazały kulturę innych krajów, barwne stroje ludowe, to co lubię.
Trzecia w nocy, pod gołym niebem dostarczyła także wielu pozytywnych wrażeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz